Komentarz

Jak restauracje przygotowują się do Pucharu Świata

Mistrzostwa Świata zaczną się z dnia na dzień, a setki tysięcy fanów aktywnie przygotowują się do przybycia miasta: blokują ulice, zapewniają transport publiczny, a restauracje przyjmą nowych gości. Dowiedzieliśmy się od właścicieli moskiewskich restauracji, czego oczekują od mistrzostw i jak przygotowują się na przybycie gości.

Transmisje na podwórku Arrows na dużym ekranie

Alexey Carolidis

właściciel restauracji i piekarni Molon Lave oraz baru Live Molon Lave

Oczywiście nie możemy zignorować tego wspaniałego wydarzenia. Restauracja Molon Lave będzie działać jak zwykle, latem zawsze mamy upał, wzmacniamy pracę kuchni i przedpokoju, zatrudniamy kolejnych pracowników. Będziemy transmitować mecze i instalować ekrany, ale bez dźwięku - raczej nie staniemy się miejscem, w którym kibice i fani piłki nożnej będą się przecinać, ale jeśli cała hala jest ustawiona do oglądania, włączenie dźwięku nie stanowi problemu.

Wręcz przeciwnie, nasz bar Live Molon Lave na Sadovaya-Sukharevskaya będzie gotowy na pełnoprawny proces piłkarski: ekrany, specjalne koktajle i oferty, zarówno zabawne, jak i hałaśliwe.

Ogólnie rzecz biorąc, naprawdę chcę, aby więcej gości przybywało z różnych krajów, aby sytuacja polityczna była nieco rozładowana, a ludzie po prostu rozmawiali, dobrze się bawili i nie zastanawiali się, kto przyszedł z tego kierunku. My, Grecy, wiemy, jak cieszyć się życiem i z przyjemnością dzielimy się tymi umiejętnościami.

Michaił Lewczenko

właściciel baru „Heroes”

Mistrzostwa Świata są uważane za najważniejsze wydarzenie tego roku. Oczywiście czekamy na niego i starannie się przygotowujemy.

Rozumiejąc, że czas firm w tym okresie będzie szczególnie istotny, rozszerzyliśmy oferty dla firm w naszym menu, optymalizując je i czyniąc je rentownymi (wszystkie oferty przekąsek, tacos i tartin zostały uwzględnione w ofertach). Dodatkowo opracowaliśmy specjalny „Zestaw Mistrzów”, który będziemy podawać na desce pomalowanej na boisku piłkarskim.

W „Heroes” bluzy od naszych przyjaciół pojawią się na sprzedaż z dowcipnymi szkicami poświęconymi mistrzostwom, a także zaprojektowanymi dla gości stolicy - obcokrajowców, i wspólnie z artystami opracowaliśmy szkice tematyczne na ogniska. Bardzo często widzimy, że wielu obcokrajowców przybywających do Moskwy chce zabrać ze sobą wspomnienia z podróży - jakieś pamiątki, w tym ogniska.

Liczba gości będzie ogromna, nasi stali goście już rezerwują stoliki na daty gier. Ponadto, znajdujemy się w samym centrum, niedaleko nas znajduje się wiele mini-hosteli i hoteli, z którymi jesteśmy przyjaciółmi i które były zatłoczone na te daty rok temu.

Jako podstawę przyjmujemy pełne lądowanie w piątek i zakładamy, że stanie się to codziennie podczas mistrzostw. A to wzmacnia skład barmanów i kuchni, terminowe zakupy i współpracę operacyjną z dostawcami. Nastąpi rozbudowa personelu, a my mamy wszystkich anglojęzycznych barmanów, nie będzie problemów z komunikacją z zagranicznymi gośćmi.

Prognozy są najkorzystniejsze, spodziewamy się napływu dużej liczby gości, w przypadku barów rzemieślniczych jest to szczególnie prawdziwe podczas meczów. Oferujemy ciekawe odmiany piwa rzemieślniczego, wiele rzadkich produktów warzonych w limitowanych edycjach, 22 odmiany na kranach i ponad 200 butelek z całego świata, w tym krajowe browary.

Heinrich Karpin

współzałożyciel i partner zarządzający grupy Il Forno

W Craft Kitchen poszerzamy menu - wprowadziliśmy ponad 20 nowych potraw. Klasyczne dania kuchni europejskiej i rosyjskiej, duży asortyment nowych przekąsek do piwa, dania europejskie będą znane i zrozumiałe dla zagranicznych gości, a Rosjanie dodadzą smaku narodowego. Ponadto wprowadzamy specjalne duże zestawy przekąsek dla firm ze zniżką, organizujemy promocje z piwem, wręczamy prezenty fanom podczas transmisji meczów piłki nożnej we współpracy z naszymi partnerami - dostawcami piwa. Przygotowaliśmy również specjalną półkę z piwem z krajów uczestniczących w Pucharze Świata, będzie interesująca zarówno dla rosyjskich fanów, jak i obcokrajowców, którzy mogą zamówić swoje ulubione piwo w Moskwie. Nawiasem mówiąc, wszystkie czeki, które otrzymuje gość przy obliczaniu, całkowicie przetłumacziliśmy na angielski - również dla wygody zagranicznych gości.

Chcemy, aby zagraniczni goście czuli się u nas komfortowo. Dlatego menu Craft Kitchen zawiera szczegółowe opisy potraw i napojów w języku angielskim, co jest szczególnie ważne przy zamawianiu nieznanych potraw. Opracowywane są nowe dania, w tym oparte na szybkości przygotowywania, aby goście nie musieli długo czekać na swoje zamówienie. Specjalne zestawy i promocje z piwem są okazją do zaoszczędzenia, co jest również ważne przy tak dużej liczbie meczów w ciągu jednego miesiąca. Chcemy, aby goście przychodzili do nas tak często, jak to możliwe.

Nie planujemy radzić sobie w żaden szczególny sposób, oczekujemy rzeszy gości, jak podczas ważnych wydarzeń sportowych, na przykład finałów Mistrzostw Świata w hokeju na lodzie lub meczów reprezentacji Rosji, z bardzo dużą liczbą obcokrajowców. Oczekujemy, że każdego dnia będziemy pracować jak w piątek.

Jedyną zmianą dla personelu jest to, że wszystkie wakacje dla pracowników są przełożone na sierpień, a ponadto przyciągniemy kucharzy i kelnerów na dodatkowe zmiany, ogólnie rzecz biorąc, spodziewamy się wzrostu liczby gości o 50-70%.

Maxim Smirnov

kierownik baru Strelka

W zeszłym roku rozpoczęliśmy przygotowania do Mistrzostw Świata 2018, ponieważ rozumiemy, jak ważne jest to wielkie wydarzenie nie tylko dla całego świata, ale także dla miast, w których odbędą się mecze. Setki tysięcy fanów przybędą do Rosji z różnych krajów - choć trudno to sobie wyobrazić, ale przygotowaliśmy jak najwięcej. Przez cały okres mistrzostw w barze będą zainstalowane dwa ekrany, na których wszystkie mecze będą transmitowane w czasie rzeczywistym. Transmisje najważniejszych gier będą oczywiście odbywały się na dziedzińcu Strelki na dużym ekranie. Aby dostać się na pokazy na dziedzińcu, należy postępować zgodnie z ogłoszeniami na stronie paska Strelka na Facebooku i przejść obowiązkową rejestrację - prosimy gości o zwrócenie uwagi na ten wymóg, ponieważ tylko w ten sposób możemy kontrolować liczbę osób, które mogą zostać zaakceptowane nasze podwórko i spełniają wymogi bezpieczeństwa. Jeśli chodzi o restaurację, jesteśmy również w pełni wyposażeni: zwiększyliśmy liczbę kelnerów, barmanów i pracowników hal. Wszyscy nasi pracownicy mówią po angielsku. Pasek Strelka został opisany w wielu zagranicznych przewodnikach z listami miejsc do odwiedzenia w Moskwie i miejsc, w których można oglądać mecze. Jest to bardzo przyjemne i jednocześnie ekscytujące, ponieważ naszym wielkim obowiązkiem jest odpowiednie poznanie dużej rzeszy gości z całego świata.

Rudolf Aliev

kierownik restauracji Nofar

Przygotowanie do Mistrzostw Świata polega na umieszczeniu ekranów plazmowych na werandzie i w restauracji do oglądania. Rozszerzyliśmy także asortyment piwnych kart barowych - do dyspozycji gości będzie jasna, niefiltrowana pszenica i ciemne piwo. Informacje o restauracji umieszczamy w specjalnych przewodnikach turystycznych. Ale wzięliśmy również pod uwagę życzenia gości, którzy nie są tak zainteresowani piłką nożną, i jeden pokój został pozbawiony ekranów. Uważam, że zmiany są konieczne, ponieważ chcemy przyciągnąć jak najwięcej gości do restauracji. To wydarzenie międzynarodowe, interesujące i ważne jest dla nas, abyśmy byli jak najbardziej zaangażowani.

Aby poradzić sobie z prądem, z góry przygotowaliśmy wszystkich pracowników na przyjęcie gości zagranicznych, po przeprowadzeniu szkoleń w celu zwiększenia poziomu znajomości języków i zwiększeniu liczby personelu na okres letni.

Oczekujemy dużej liczby gości podczas mistrzostw: polegamy zarówno na fanach, jak i tych, którzy przychodzą tylko na lunch lub kolację. Ceny pozostały takie same.

Marina Cherepanova

Dyrektor marketingu Funny Family Group

W restauracji Funny Cabany, przygotowując się do Mistrzostw Świata, szczególną uwagę przywiązuje się do wyposażenia technicznego. Jest to ważne, ponieważ goście przyjdą do restauracji z firmami i będą kibicować swojej ulubionej drużynie - transmisje z meczów muszą być nienaganne. Panele plazmowe we wszystkich pokojach były wcześniej instalowane w restauracji. Specjalnie na mistrzostwa poprawiliśmy jakość dźwięku na nich i podłącziliśmy Smart TV. Mówiąc bezpośrednio o wygodzie gości podczas oglądania meczów, dodali wygodne dodatkowe miejsca: otomany, poduszki i wiszące fotele hamakowe na werandzie na dziedzińcu.

Mistrzostwa Świata - przełomowe wydarzenie. Dlatego goście restauracji w tym okresie będą mieli dodatkowe oczekiwania, a oprócz pysznego jedzenia, dobrych cen i doskonałej obsługi, będą chcieli móc się spotkać z firmami, oglądać i dyskutować o meczach, otrzymywać nowe emocje i zachować bezpieczeństwo.

W Funny Cabany jesteśmy przyzwyczajeni do pracy z dużą liczbą gości, więc pod tym względem jesteśmy absolutnie spokojni i gotowi na zwiększenie przepływu. Zmiany nastąpiły bardziej prawdopodobne nie pod względem ilościowym, ale jakościowym - mamy więcej anglojęzycznych pracowników. Osobiste podejście - „pokonamy wszystkich!”, Profesjonalista - „zarobimy dobrze!”. Tak czy inaczej, wydarzenia tej wielkości zdarzają się rzadko, dlatego wrażenia powinny pozostawiać ciepłe i dobre.

Obejrzyj wideo: Kuchnie świata w centrum miasta (Listopad 2019).

Popularne Wiadomości

Kategoria Komentarz, Następny Artykuł

Jak zrobić neapolitańską pizzę w domu
Tak jak powinno

Wygląda na to, że jeśli potrafisz znaleźć obojętność na burgery, to wszyscy uwielbiają pizzę. W ciągu ostatnich kilku lat pojawiło się w mieście wiele nowych odmian pizzy: oprócz zwykłej opcji na cienkiej skórce, pizza rzymska (lub pizza), pizza w amerykańskim stylu, którą szczególnie uwielbia Dmitrij Zotov, i oczywiście pizza neapolitańska, były szczególnie popularne.
Czytaj Więcej
Jak wybrać kawior na świąteczny stół?
Tak jak powinno

Na tradycyjnym rosyjskim stole noworocznym musi być kawior. Jednak wybór dobrego kawioru nie jest łatwym zadaniem, ponieważ nie chcesz zepsuć wakacji fałszywym lub niskiej jakości produktem. Dowiedzieliśmy się od szefa kuchni restauracji Sumosan Dmitry Kim i partnera zarządzającego sieci restauracji Torro Grill oraz Boston Seafood & Bar Kirill Martynenko, jak wybrać kawior, a nie spieprzyć.
Czytaj Więcej
Jak wlać piwo do szklanki
Tak jak powinno

Życie wokół kontynuuje rubryka z fachowymi poradami, jak poprawić codzienne sprawy kuchenne. Każdego tygodnia wyjaśniamy, jak gotować lub konserwować szeroką gamę produktów, i rozmawiamy o prostych sztuczkach, które ułatwią i uatrakcyjnią przebywanie w kuchni.